اطلاعات حمل و نقل

اگر بسته ام به دستم رسید و کالای داخلش دچار نقص و یا ایراد بود چطور می تونم پیگیری کنم؟

اگر زمانیکه بسته به دستتان رسید و کالای داخلش دچار هر نوع مشکلی بود، تنها تا 24 ساعت پس از دریافت بسته فرصت دارید این موضوع را به ما گزارش دهید تا ما پیگیری های لازم را برایتان انجام دهیم. (لطفاً حتماً طی بازه زمانی 24 ساعت گزارش دهید چون پس از زمان مقرر شده شکایات پذیرفته نخواهد شد.)

با توجه به اینکه تعداد و تنوع محصولات زیاده چطور باید بدونم که کدوم محصول برای من خوبه و باید انتخابش کنم؟

شما می توانید در وبسایت به بخش دسته بندی محصولات مراجعه نمایید. در این قسمت محصولات به صورت مجزا دسته بندی شده و انتخاب کالا برایتان خیلی ساده تر خواهد بود و در قسمت مشخصات، توضیحات هر محصول به صورت کامل شرح داده شده که هر کدام برای چه نوع تیپ پوستی مناسب است و یا بهترین زمان استفاده از آنها چه موقعی است و شما می توانید بدون نیاز به هیچ مشاوره ای انتخابتان را انجام دهید.
ما گاهی اوقات در شبکه های اجتماعیمان مثل اینستاگرام به آدرس @arusha.ir  و @arushashop.ir در قسمت Live و story محصولات را معرفی می کنیم و می توانید از آن طریق ما را دنبال کنید و محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید اما اگر در نهایت باز هم در انتخابتان دچار تردید شدید و نتوانستید انتخاب کنید از طریق whatsapp و telegram به شماره 09057644502 و 09056103944 پیام بدهید و از راهنمایی های مشاوران ما استفاده کنید.